ساعات حضور در مطب

مطب مینی سیتی:

شنبه تا چهارشنبه 7 - 4 بعداز ظهر

 

 

  • ورزش های سه ماه نخست بارداری - تمرین سوم

    این تمرین به قسمت فوقانی بدن شما خصوصا گردن، شانه ها و کمر کمک می کند. قبل از شروع تمرین دقت کنید که بدنتان آماده و آرام باشد

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • ورزش های سه ماه نخست بارداری - تمرین دوم

    بسیاری از افراد در حین انجام کارهای روزمره خود کشش خاصی را در گردن و شانه هایشان ذخیره می نمایند بنابراین با انجام این تمرین که هدفش کاهش کشش و قرار دادن ستون فقرات در وضعیت صحیح می باشد شما می توانید از این حالت خارج شوید.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • نکات دانستنی حین بارداری (قسمت سوم)

    آیا در معرض ابتلا به بیماری فشارخون دوران بارداری قرار دارم؟

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • ورزش های 3 ماه سوم بارداری - تمرین اول

    ماساژ تنها باعث ایجاد احساسات شگفت انگیز نمی شود بلکه به آرام کردن و تسکین دادن پاها در حاملگی هنگامی که شما بایستس وزنی بیش از حد معمول را حمل کنید کمک می کند. بهترین حالت آن است که یک دوست و یا همسر شما پاهای شمار ار ماساز دهد، اما خو نیز می توانید به آسانی این کار را انجام دهید ماساژ پا را می توانید بعد از انجام تمرین و یا قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید، که اغلب انجام این تمرین باعث بهبودی وضعیت خواب شما می شود.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • ورزش های 3 ماه دوم بارداری - تمرین اول

    پایه و اساس انجام این حرکت، تمرینات مربوط به لگن و تمرینات تنفسی از سه ماهه اول حاملگی می باشد که باعث شل شدن (ریلکس شدن) عضلات پشت بدن می گردد. در این قسمت، پشت بدن با نفس کشیدن حرکت می کند تا تحرک ستون فقرات را افزایش داده و همزمان عضلات شکمی و لگنی را تقویت می کند.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • ورزش های 3 ماه نخست بارداری - تمرین اول

    در تمرینات این کتاب شما از نفستان به طربقه بسیار مشخصی استفاده می کنید. برای اغلب قسمتها همه حرکات و تلاشها بر روی بازدم واقع می شوند در حالیکه در بازدم شما مشغول انجام کشش آماده سازی یا شل نمودن هستید. این کار با خیلی از اشکلات تمرینات که تلاشها روی دم تنفسی تمرکز می شود متفاوت است. تنفس کوششی منجر به کشش و دسته شدن عضلات خواهد شد بطوریکه هر وقت شما در تمرینات این کتاب تلاشتان را روی بازدم قرار دهید منجر به دراز شدن عضله می شود.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • نکات دانستنی قبل از بارداری (قسمت سوم)

    اگر از هر نوع روش هورمونی جهت پیشگیری از بارداری استفاده می کنید، مثل قرص های پیشگیری یا آمپول های تزریقی، بهتر است قبل از تصمیم به بارداری حداقل یک نوبت عادت ماهیانه داشته باشید. به منظور پیشگیری در این مدت کوتاه بهتر است از کاندوم استفاده کنید.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • نکات دانستنی قبل از بارداری (قسمت دوم)

    ممکن است هنگامی که نوبت پرسیدن سوال از روابط زناشویی می شود، مادر احساس ناخوشایندی داشته باشد. ولی همانند دارو که دانستن نوع داروی مصرفی برای پزشک کمک کننده است، اطلاع از نوع روابط زناشویی نیز می تواند احتمال خطر در کودک را به حداقل برساند.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • نکات دانستنی حین بارداری (قسمت دوم)

    در صورتی که زنی باردار بخواهد سفر کند بهتر است که نکاتی را برای ایمنی بیشتر رعایت نماید که در این مطلب به ذکر مختصری از آن ها می پردازیم.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • نکات دانستنی حین بارداری (قسمت اول)

    ورزش: به طور کلی به شرطی که زن باردار خسته نشده یا در معرض آسیب نباشد، لازم نیست ورزش خود را محدود کند. اگر مادر سالم باشد و عوامل خطرناکی که بعدا ذکر می شوند را نداشته باشد، توصیه می شود فعالیت فیزیکی منظم با شدت متوسط 30 دقیقه در روز داشته باشد.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ