ساعات حضور در مطب

مطب مینی سیتی:

شنبه تا چهارشنبه 6 - 4 بعداز ظهر

پزشکان همکار

خانم دکتر مریم عباسیان نیک

متخصص زنان، زایمان، نازایی

 


خانم دکتر اکرم شهامی

متخصص زنان، زایمان، نازایی

 


خانم دکتر میروهابی

متخصص جراحی عمومی

 


سوابق علمی و حرفه ای

دکتر مریم عطائی

جراح و متخصص زنان ،زایمان و نازایی
دارای بورد تخصصی
 

متولد 1353 تهران

ورودی سال 1371 دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته ی پزشکی

نفر دوم آزمون سراسری نهایی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1377

شرکت در آزمون دستیاری سال 1377 به صورت مستقیم به علت کسب رتبه اول

ورودی سال 1378 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته جراحی زنان و زایمان

فارغ التحصیل جراحی زنان با رتبه ممتاز از دانشگاه شهید بهشتی و بیمارستان طالقانی در سال 1383

سابقه پژوهش در رشته ناباروری در پژوهشکده رویان

سابقه کار و جراحی در استان های خوزستان، قم و تهران

 


 

خدمات ارائه شده در مطب

  • ارتباط با آزمایشگاه معتبر نیلو و انجام پاپ اسمیر به روش جدید Liquid-bases که تا 5 سال معتبر می باشد. نمونه ها در مطب گرفته می شود و به آزمایشگاه نیلو ارسال می شود و پس از آماده شدن جواب به بیماران محترم اطلاع داده می شود.
  • سونوگرافی زنان/ مامایی با دستگاه سونوگرافی SIUI-high resolution
  • انجام نمونه برداری (بیوپسی) اندومتر بدون درد و بی حسی، در مورد خون ریزی های غیرطبیعی بانوان که این روش در مقالات علمی جایگزین کورتاژ تشخیصی شده است.
  • ارائه کتاب های آموزشی پمفلت به خانم های باردار و غیرباردار.
  • مشاوره پیش از بارداری
  • تعیین جنسیت با روش IUI در کلینیک بیمارستان تهرانپارس
  • تعیین جنسیت با IVF (لقاح مصنوعی) در مواردی که والدین 100% تمایل به جنسیت خاصی دارند.
  • از بین بردن زگیل های تناسلی با دستگاه RF Vulcon بدون نیاز به بی حسی.
  • انجام پاپ اسمیر به روش Thin-Prep در موارد مشکوک به زگیل تناسلی یا سرطان رحم و سرویکس
  • لیزر واژینال آنجلا با قابلیت های درمانی و زیبایی؛تکنولوژی جدید اروپا

 


 

اخرین مطالب دکتر مریم عطائی (مشاهده مقالات)
  • ورزش های سه ماهه سوم بارداری – تمرین پنجم

    این وضعیت، وضعیتی است که در اواخر حاملگی ، هم باعث کششو هم باعث ریلکسیشن می شود. این تمرین هم چنین به کاهش تورم پاها و قوزکهای پا کمک می کند. اگر در طول انجام، قسمت اول تمرین احساس آرامش کردید می توانید تمرین را ادامه دهید و به قسمت دوم بروید در غیر اینصورت در صورت احساس هرگونه فشار در قسمت تحتانی پشت انجام تمرین را متوقف کنید.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ
  • ورزش های سه ماهه دوم بارداری – تمرین پنجم

    این تمرین برای از بین بردن هرگونه کشش از پشت ، گردن و شانه ها طراحی شده ست .با انجام این حرکت بایستی احساس آرامش نمایید. اگر این حرکت باعث ایجاد فشار و کشش به عضلات شکم شما میشود ، زانوهای خود را خیلی از هم دور نکنید . اگر احساس هرگونه ناراحتی در قسمت تحتانی پشت کردید ، تمرین را متوقف کنید.

    ادامه مطلب
    بازدید 0.00 امتیاز چاپ